Snö, snö och åter snö

Snön vräker ner, jag har feber, ont i huvudet och massor att göra. Familjen åker till Falun och dansar( inte Mannen, men han kanske skulle behöva det!:) och  eftersom de samåker för det mesta så blir det utelunch för de, så att Mannen hinner iväg och repa direkt efter hemkomst. Så jag får sitta här med mitt dunkande huvud, kallsvettningar och alla mina tusen saker att göra . Eller.... kanske... Äh...föresten, jag skiter i allt jag ska göra och så är jag bara sjuk istället, jag menar jag ska ju jobba imorgon så jag måste ju kurera mig lite. Ja då blev det till att bädda ner sig och på sin höjd värma lite rester sen gårdagens middag, ohh vad skönt det blev, bara men tog sitt förnuft till fånga, och lyssnade på kroppen.



Jag är ju inte helt ensam, Allis är ju hemma också


Kommentarer
Postat av: nattis

Har du oxå blivit drabbad av denna eländiga sjuka! Hoppas att även du kryar på dig snart! Kraam

2009-01-25 @ 16:45:36
URL: http://gng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nattis: Tack, tack , ni också//

2009-01-25 @ 18:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0