Seglördag...

Idag har jag en slappardag. Alltså jag menar verkligen slappardag. Jag ligger i soffan och tittar på hela veckans repriser och tycker att det är jättemysigt! Jag har faktiskt sträckt mig så långt att jag har lagat lite lunch till familjen, men när den var överstökad så intog jag snabbt soffposition igen.
Vid halvsex tiden ska jag försöka få på mig jackan och sätta mig i bilen och köra ut min yngsta och hennes kompisar till en fjärde kompis  som ska ha fest , men efter det ska jag återgå till soffan igen. Måste faktiskt påpeka att det är ytterst sällsynt att jag agerar soffpotatis, min omgivning brukar faktiskt be mig - men snälla kan du sitta still en stund!
Så det är med gott samvete som jag tar upp hela soffan idag, trots att jag inte ät sjutton år utan fyrtio plus!


Kommentarer
Postat av: Mor

Mycker olikt dig!!!

Är det gårdagens drinkar som satt dig i denna position??

2009-01-17 @ 15:38:45
Postat av: A-L

...så kan det vara.....

2009-01-17 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0