Ledig Söndag

Tänk vad man omvärderar saker och ting. Om jag skulle få frågan - vad tycker du är lyx?, så skulle jag säga - lyx för mig är när jag vaknar upp på morgonen och jag är helt ledig och har absolut ingenting inplanerat för dagen. Jag kan ägna mig åt precis vad jag vill, inga måsten inga plikter, det är lyx för mig! Idag är en sån dag, och den ska jag viga åt målning, och styling, ja, vi ska lägga sista "touchen" på vår nya källare som har blivit vit och fin istället för dalablå. Vi har även införskaffat lite nya tavlor, mattor och annat smått och gott som kommer att fräscha upp den annars så dystra källaren. Sen ska jag vinka adjö till min äldsta, som åker tillbaka till Sundsvall för vidare studier efter julledighet på universitetet där, men som snart kommer hem igen tack och lov. Någon timme senare hämtar jag hem min yngsta som har tillbringat helgen i Rättvik på dansläger. Ja, det ser ut att bli en skön dag.

Kommentarer
Postat av: Den äldsta

Men mammi, när du är ledig måste du ju dammsuga, torka golvet och plocka i några timmar också. Glöm inte det!

2009-01-11 @ 09:13:10
URL: http://jcb.blogg.se/
Postat av: A-L

Det gör man inte på sina lyxdagar//

2009-01-11 @ 10:05:13
Postat av: nattis

Nämen vad trevligt att se dig i cybervärlden;) Snygg blogg oxå!(Y)

2009-01-11 @ 13:50:50
URL: http://gng.blogg.se/
Postat av: A-L

Tack, tack, ja, jag tror det kommer att bli skönt att få skriva av sig ibland//

2009-01-11 @ 14:30:03
Postat av: Mor.

fyfasen vad kul, paps sa bara för några dagar sedan:

ska inte du börja blogga? jag kanske ska göra det och den får då heta 60+. Ska tänka på saken.

Kul iallafall med din, en till blogg i mängden att besöka.

Kul!

2009-01-11 @ 15:25:38
Postat av: A-L

Mor: Ja jag tycker verkligen att du ska börja blogga,, bara att man får skriva av sig och gå igenom dagen är ju faktiskt avkopplande //

2009-01-11 @ 17:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0