....och jag har såna här också

Idag är det fyra grader varmt, ingen snö och is och det blåser lite mindre, så i dag ska jag ta tag i stavgången. Jag har fått ett par riktiga gångstavar och måste naturligtvis prova dem,
Annars är det mesta som vanligt, det är märkligt hur snabbt man åregår till vardagen.
Julen är änligen bortplockad ( det gjorde jag faktiskt redan  i fredags), och jag har släppt in våren i huset. Det är en fantastiskt härlig känsla att  få packa ner all jul i lådor, torka ur fönstren och stålla en härlig bukett tulpaner mitt på bordet, det är i alla fall lite själavård för mig


Kommentarer
Postat av: Mor

ja, tänk att en bukett tulpaner kan göra en så glad.

2009-01-13 @ 10:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0