Jag har en sån här.....

För två år sen köpte vi en Orbitrek, en Orbitrek Elite. Hela familjen skulle trimmas och vi skulle bli sååå snygga.
Den står på en bra plats, en så bra plats att den faktiskt knappt syns, eller, om man vill se den så ser man den. Idag såg jag den och jag tänkte så här , om jag passar på att skapa ett beroende av denna maskin den här veckan när det är lungt på jobbet, så kanske man vill använda den fortsättningsvis. Ja ja vi får se , som ni vet är jag inte så förtjust i massa måsten


Kommentarer
Postat av: Mor.

Men vad källaren blev bra, kaanoon! det är alltså där som vi får sova om vi vill stanna över natten.

och den där maskinen ni inhandlat för stora pengar...Sälj den, det finns säkert nån som vill trimma sig och behöver det, vilket ingen av er gör.

Ja ja, kanske mannen i huset då!

Kram.

2009-01-12 @ 11:45:37
Postat av: A-L

Mor; Ja visst blev det bra där nere, du har rätt man kan ju faktiskt sälja maskinen, då slipper man ju gå och titta snett på den med dåligt samvete

2009-01-12 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0