...jag är så trött......

...så jag orkar inte blogga. När jag jobbar frukost, vilket jag gjort de senaste dagarna, så börjar jag 6. 30. Och för att vara på jobbet då så åker jag kl. 6.00, alltså måste jag gå¨upp 4.30 för att hinna duscha,  ta min kopp kaffe under pläden mm.
Jag kan nämligen inte stressa på morgonen, jag går hellre upp lite tidigare så att jag hinner med den där koppen kaffe framför tv n i nästan en timme, ja det är sant!. Jag är verkligen en idiot som får skylla mig själv! I morgon börjar jag 6.00! så i morgon får jag alltså gå upp 4.00, ha ha vilket skämt va? ja ja någon kanske tänker på mig, någon som mot förmodan vrider sig i sömnen och vaknar till för ett ögonblick ...så där vid 4- tiden zzzzzzzzz.....







Kommentarer
Postat av: Den äldsta

Du är ingen idiot! Jag ska tänka på dig! <3

2009-01-27 @ 21:34:14
URL: http://jcb.blogg.se/
Postat av: mamsi

Gulligt av dig, men det känns som att chansen atttt du är vaken då är minimal//



puss puss

2009-01-28 @ 05:37:27
Postat av: Mor

Jag tänker på dig när jag ligger där i min säng och har ätit frukost på sängen och funderar över om jag ska läsa min bok eller sova en stund till. Jag gör vad jag vill!!(underbart) Den dagen kommer du också att få uppleva bara tiden lider.

Sköt om dig!

Kram.

Mor.

2009-01-28 @ 13:27:34
Postat av: A-L

Jag ser fram emot det // puss

2009-01-28 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0