Ja det var trettio grader kallt, sju mil hem och inga vantar........



.....osv, nej det var det väl inte men i alla fal arton grader kallt i morse. Förr kändes det  på morgonen när man kom ner i köket när temperaturen gick under - femton,  men nu har vi övergått till pellets så det är en varm och mysig känsla i hela huset även när det är - tjugofem grader ute, så man blir ofta lite småchockad när man tittar till på termometern.

Idag har jag en ledig fredag, så jag ska pyssla lite här hemma. Tror faktiskt att jag ska baka lite, en efterrätt till kvällens middag och matbröd (sirapslimpa).
Jobbar hela helgen så för övrigt blir det lungt, ingen drinkkväll  med droggklubben den här helgen alltså


Kommentarer
Postat av: Mor

Hahaha! Droggklubben!?

2009-01-30 @ 15:50:30
Postat av: A-L

Ha ha , du tror att jag har stavat fel, men det är faktiskt en blandning av drink och grogg klubb- Droggklubb!

puss på dig!

2009-01-30 @ 19:47:48
Postat av: Mor

Hmmm!

2009-01-31 @ 14:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0