Idag vill inte ens katten gå ut..

..och jag klandrar henne inte. Bilen är översnöad och uppfarten skulle absolut behöva skottas( men jag tänker inte sysselsätta mig med det förrän det inte kommer en enda snöflinga ned från skyn). Grannen håller på nu när det snöar som värst , men men, han är pensionär och har inte så mycket annat vettigt för sig ( tycker annars att det vore ganska vettigt av honom att skotta av min uppfart också!)

Min yngsta är i alla fall på bättringvägen och har fått i sig lite blåbärssoppa idag och fått behålla det. Vi får se om jag klarar mig, jag har rengjort toalett, handfat, tangentbord och telefoner m m med klorin på morgonen så "magsjukebasseluskerna" borde vara ett minne blott vid det här laget. Men.. man ska aldrig säga aldrig..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej , man ska aldrig säga aldrig. du kan ha blivit smittad innan. Jag håller tummarna och pepprar trä för din skull! puss<3

2009-01-20 @ 21:45:24
URL: http://jcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0