...i morgon ska jag sova läääänge.....

Så säger jag till mina nära och kära varje gång jag är ledig dagen efter. Och hur blir det ? jo, jag är uppe precis lika tidigt som när jag jobbar, jaa kanske inte fyra på morgonen men näst intill, sex är jag garanterat uppe, vardag som helg.
Nu är det ju en annan känsla ändå att vara uppe tidigt och kunna slasa omkring i morgonrocken tills klockan blir det den borde vara när man vaknade, och att behöva stressa iväg till jobbet, men ändå, lite mer sömn skulle jag nog må bra av , men sova får jag göra sen, tids nog.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte vår fika ; )

2009-01-28 @ 18:08:58
Postat av: mor

Nämen gumman, om du vaknar tidigt, gör din frukost och ta med den upp i sängen, ligg och njut av din ledighet och du kommer att bli trött och somnar om(garanterat)

Den yngsta unnar dig säkert det. Hon klarar sig själv på morgonen.

Du måste vara rädd om dig. Kram.

2009-01-28 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0