Faktiskt ett bra sätt att motionera...

Jag måsste säga att stavgången var över all förväntan. Det är ett trevligt sätt att få frisk luft och röra på sig utan att man behöver ta ut sig och bli andfådd, sen blev jag faktiskt svettig på köpet, om det berodde på effektiv gång eller för varma kläder ska jag låta vara osagt. Jag som älskar att titta på hus och gårdar tycker  att det var ett bra sätt att förena nytta med nöje.
I dag ska jag faktiskt  bara vara hemmafru ( eller det kan jag ju aldrig bli eftersom jag inte ät gift, men jag ska vara hemmasambo :) ), och göra alla de sysslor som inkluderar den titeln, d  v s dammsuga, torka golv. tvätta, stryka, laga mat, förhöra läxor mm (eller föresten det är ju vad alla vi mammor gör ivår vardag , även när vi jobbar) det var bara det att det kändes konstigt att bara ha det på schemat idag.


Kommentarer
Postat av: nattis

pik tilll pappsen lr;)

2009-01-14 @ 17:15:45
URL: http://gng.blogg.se/
Postat av: Mor

nattis, jag tycker din papsen gör väldans mycket när han är hemma, källaren senaste projektet. och A-L vill nog inte byta med honom, hon älskar att städa.

2009-01-14 @ 17:50:52
Postat av: lillan

Men vicken fin blogg, skönt att se att även äldre kan det där med att blogga ;)och har du börjat motionera också nä nu är det dags för fika på Fricks

Kram Lillan

2009-01-14 @ 19:10:12
Postat av: A-L

Nattis: Nej jag hade faktiskt inte en tanke på papsen när jag skrev inlägget



Mor: Jag tror nattis menade att jag skrev att jag inte var gift!

Hon menade nog inte att jag beklagade mig över städningen



Lillan: Ja jag kände ju att jag var tvungen att börja träna om jag ska klara av alla fikapass nu i vår:)

2009-01-15 @ 07:17:16
Postat av: Mor.

lillan skrev: vad kul att lite äldre bloggar. Hmm!

2009-01-15 @ 14:32:08
Postat av: A-L

Men lilla Mor: Vi ingår ju i spannet "lite äldre" båda två numer. Efter trettio så blir man "lite äldre" //

2009-01-15 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0