På schemat idag........

...står dammsugning ( Mannen är jätteduktig på att klara sig själv när jag jobbar, men en man SER ju inte vissa saker som också behöver göras), kylskåpsrensning ( också en sak män inte ser, man fyller bara på med småskålar och fat med hela helgens måltider tills det inte går att stänga kylskåprdörren), handling ( när jag tömt kylskåpet på alla helgens godsaker måste jag ju fylla upp det igen:) och  sen ska jag och Den yngsta till vår  sömmerska och mäta och prova ännu en ny dansdräkt.
Jag ska faktiskt ta mig en "lutta" också :)




Kommentarer
Postat av: Mor

Lutta????

2009-02-16 @ 11:10:23
Postat av: A-L

Lutta= eftermiddags lur, du vet en sån där som du tar varje dag

2009-02-16 @ 12:51:42
Postat av: mor.

Ahhaa!

2009-02-16 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0