Nya batterier...

...har jag nu införskaffat mig, det var nämligen för att musen var tom på batterier???  som det inte blev nåt inlägg igår. Jag vet att det går att använda piltangenterna men jag kan bara de vanligaste kommandona så det blev bra mycket krångligare att försöka skriva blogg och eftersom tålamod inte är det som personifierar just mig så fick det vara.

Igår var det tisdagsfika med f d jobbisar, lika mysigt som alltid. Även denna gång fikade vi mellan 11-12.30, och övergick sen till lunch på samma numera " stamställe" ( vilka drömgäster!)
Idag ska jag inte göra mycket, Den yngsta har dansträning och ska skjutsas hit och dit, men annars så har jag bara tänkt att ta en promenad på eftermiddagen och sen ägna mig åt en god bok, Roslund & Hellströms " Flickan under gatan", och så blir det att titta lite på skidkyttetävlingen som är idag naturligtvis.







Kommentarer
Postat av: Mor

Har du börjat läsa den? Vad tycker du?

Du får låna Box 21 av samma författare sedan om du vill.

2009-02-18 @ 11:19:31
Postat av: A-L

Jag har precis börjat läsa den, men den verkar bra

2009-02-18 @ 13:01:45
Postat av: Anonym

Gud vilken tur att du inte sprang å köpte

en ny dator BLONDIE HAHAHAHA.eller ringde suporten ?

men det kanske du gjorde??

2009-02-18 @ 19:46:36
Postat av: A-L

Nej, men tanken slog mig :)

2009-02-18 @ 21:57:34
Postat av: lillan

Jag är stolt att jag har en så smart kompis

; )

2009-02-19 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0