Mor-Far och Dotterdag

Den här dagen har jag tillbringat med min kära Far och Mor. Som vanligt meddelade jag inte min ankomst , utan åkte de tolv milen på vinst och förlust, men jag hade tur, de var hemma.
Nu var risken att de skulle vara ute på resande fot inte speciellt stor eftersom min mor är nyopererad och min far har fullt upp med att serva henne, vilket var anledningen till att jag kände att jag ville titta till de lite.
Så med ett knippe tulpaner och några semlor anlände jag vid halv elva i morse och åkte inte hem förrän klockan var nästan fem på eftermiddagen. Vi hann på de sex och en halv timme äta semlor, äta lunch, titta på en Beck film ( jo det är sant, vi tittade på en Beck  -  Spår i mörker, mitt på blanka dagen! ), fika igen, innan det var dags att sätta sig i bilen i en och en halv timme hem igen.
Ja det var en  mysig  och skön dag på alla sätt och vis


Här är de, min kära  far och mor

Kommentarer
Postat av: Mor.

Tack för i går. Det är alltid lika trevligt när du hälsar på.

2009-02-04 @ 10:38:02
Postat av: A-L

Tack själva, det är alltid lika trevligt att HÄLSA PÅ!



kram! Anka

2009-02-11 @ 09:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0