Ledig Måndag= Plockdag

Eftersom jag har jobbat helg så står det mesta kvar här hemma och väntar så snällt. Tvättkorgen väller över, golvet måste dammsugas och torkas och blommor måst ses över. Nu klagar jag inte på Mannen att han inte har gjort det här, nej han gör andra saker här i huset som jag inte fixar, så det är inte det det hela handlar om.

Så nu har jag kört igång första maskinen tvätt, jag har dragit fram dammsugaren och ställt alla blommor på diskbänken för vattning , så jag räknar med att vara klar vid tolvtiden och då tänker jag åka in till den "stora staden" och handla lite, det kan vara lite skönt att strosa i affärer alldeles ensam också.








Kommentarer
Postat av: lillan

Hejhej

Visst är det härligt väder,fast jag håller på at frysa ihjäl.Jag har också jobbat hela helgen

Ska vi fika nån dag jag e ledig hela veckan.

lillan

2009-02-02 @ 10:39:25
Postat av: Mor

Strunta i alla måsten och gå ut i det vackra vädret i stället, det skulle göra dig gått!

2009-02-02 @ 12:35:14
Postat av: A-L

Lillan: Klart vi ska fika, ska vi säga onsd.här hos mig? hör av dig



kramis

2009-02-02 @ 12:47:45
Postat av: A-L

Mor: Jag har varit ut i det vackra vädret nu, jag gick mellan dörren och bilen, det var jättekallt!

Puss!

2009-02-02 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0