"Känna om man trivs ihop" fika...

...var jag på igår hos de nya medarbetarna, och ja, det kändes det som om vi skulle göra, ,trivas ihop alltså.
Det verkar vara en bra arbetsplats och ett bra gäng.

Idag har det äntligen börjat smälta på vägarna, droppa från taket och isen på trappan har försvunnit. Nu är det inte mer än några veckor kvar tills den är här....våren!
Jag åkte en snabbis till lager 157 i dag och köpte några linnen och vägen dit var bar med  bara en smal slaskig snösträng i mitten, härligt!


     


    


  

Kommentarer
Postat av: lillan

Jamen kan inte vi ta en sån fika också?Jag tror att man behöver en sån "trivasfika" varje vecka.

2009-02-25 @ 21:20:28
Postat av: A-L

Jo, jag tror att vi verkligen skulle behöva känna oss för lite. Jag menar , vi kanske inte alls trivs ihop, vem vet?

Ska vi ta den fikan på tisdag eller? jag jobbar torsd-sönd, sen ska jag till vårdcentralen på månd.



kram A-L

2009-02-26 @ 10:01:24
Postat av: lillan

Tisdag blir jättebra,det blir ju liksom TVÅ veckors skvaller eftersom vi hoppa över den här

veckan SÅÅÅ spännande.KL 11 palmbergs?

2009-02-26 @ 14:03:04
Postat av: A-L

Ok 11.00 på tisdag, see you

2009-02-26 @ 22:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0