Jobbarhelg= no bloggarhelg

* Upp 5.00 lörd- sönd
* Hem 16.00
* Kaffe i soffan 16.30
* Middagen serveras ca 19.00
* Soffan och tv`n gäller  fram till....
* ..... ca 22.30
* God Natt då familjen, jag går och lägger mig, jag ska ju upp 5. 00 igen ( uttrycket är så vedertaget,  så att jag har fått en tröja av Den äldsta med trycket " jag ska faktiskt upp klockan 5 i morgon", sött va!

Härligt liv man har :)



Men de här stunderna är ju inte dumma förstås!


Porto Katziki, Lefkas



Tjejligan på stranden



Vilken färg på vattnet va?




En sammanbiten Jag på bussen till flygplatsen




Den äldsta




Jag och M kollar dagens lunchmeny




Den yngsta




Den yngsta i det blå




Jag älskar er också.....




...verkligen




Jag och M på båtresa



Oj!, vad många bilder det blev, men jag blev så ressugen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0