Efter tjugofem år......

....i hotell och restaurangbranchen, går jag nu vidare till en annan yrkesgrupp.
Fick en förfrågan på telefon igår om jag kunde tänka mig att byta branch redan nu i mars, så idag ska jag träffa de nya medarbetarna.
Jag ska inte påstå att jag kommer att sakna alla sena kvällar( även nätter) och tidiga mornar, men jag kommer onekligen att sakna alla trevliga människor man får " ta hand " om och skämma bort inom hotellnäringen.
Men, nu börjar en ny fas här  mitt i livet och det känns jätteskoj, livet som fyrtioplus tar en lite annan vändning än vad jag tänkt mig, men det känns enbart positivt.

Lycka till A-L! :)



Kommentarer
Postat av: Mor.

Det är bara att gratulera! Trots att du är som skapt för det jobb du har så kan det vara skönt att på gamla dar(vill du inte höra)komma ifrån stressen, nätter och helger. Jag är glad för din skull och det kommer att bli bra för dej.

2009-02-24 @ 10:21:15
Postat av: A-L

Tack lilla mamma, ja det kan vara skönt att på gamla dar ( vill jag inte skriva) få slippa sena kvällar och nätter. Jag tror också det blir bra.

kramis Anka!

2009-02-24 @ 10:27:14
Postat av: lillan

HEJ

Det blir nog såååå roooligt för dej!

Men hur blir det det med bowlingen då

det är väl inte läge att ta ledigt första veckan :)

2009-02-24 @ 18:26:27
Postat av: Anonym

Jag ska kolla upp det lillan, klart jag vill följa :)

2009-02-25 @ 07:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0