Det var superstämning......

.....även den här melodifestivalkvällen, ja det måste ha varit betydligt högre stämning och fler applåder i Leksand även för er tvtittare, än det varit i de andra deltävlingarna.
Jag tycker det var bra låtar över lag och det var absolut rätt låtar som gick vidare, fast personligen tycker jag att Micke Rickfors skulle gått till andra chansen istället för BWO, han hade en jättebra låt tycker jag.
Ja ja det var en mysig kväll med familjen och det var mycket annat i arenan både före och efter , och det var en skön kväll att promenera i med all festivalstämning som var när vi gick dit och hem




På väg in till våra platser




Ballonghavet i publiken




Greenroom





Kommentarer
Postat av: Mor.

Jag gillade väl ingen låt så där riktigt. Mollys låt var ungefär som Sanna Nilsens förra året, fattades bara tårarna när hon sjöng. Snygg Erik med kompisar skulle inte haft dessa kläder, jag tror dom förlorar på det. Har varit bättre med något fräckt.

Vart tog ni vägen då? Vi letade efter en orange och svart skylt.

2009-02-22 @ 18:02:51
Postat av: A-L

Jag hoppas att du förstod att det var ett skämt. Jag skulle väl aldrig få skämma ut mina döttrar genom att ha ett stort plakat, det är ju jättepinsamt.

Nej vi satt på bra platser och tjejerna hade några lysgrejer som syntes lite i tv.

2009-02-22 @ 23:15:34
Postat av: Mor.

Hahaha, jag gick på det!! fy sjutton, jag har berättat det för jätte många och dom skulle kolla efter skylten, hahaha. orange och svart, Hur kunde jag gå på det?

2009-02-23 @ 10:57:34
Postat av: A-L

Hahahahaha du är ju för skön,ja du ser hur det går när man ska snacka om allt och alla :)

Nu får du ringa runt till folk och dementera :)

2009-02-23 @ 17:41:53
Postat av: Mor.

Jag kan se alla framför mig hur dom sitter och letar efter er precis som vi gjorde.( Enar och Kerstin, Freddy med familj, Tarja och Bengt med familj mfl.) Så fort dom visade publiken satt Far och jag och letade som idioter. hahaha.

2009-02-23 @ 18:01:28
Postat av: A-L

Jag kan se ER framför mig! :)

2009-02-23 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0