Dom är för gulliga.......



I mådags tog jag mig en tur till Falu lassarett för att läggas in, sövas ner, ta bort en hel del polyper, vakna upp och sen vid 17.00 tiden bli upphämtad igen och hemkörd. Det var väldigt rationellt måste jag säga.
Det hela gick bra, men jag känner varken smak eller lukt än eftersom de har stoppat upp ´nåt i näsan som ska sitta där till nästa fredag!!, och först då kommer jag att få veta om jag har fått tillbaka smak och lukt, måste erkänna att det känns lite panikartat att behöva ha de här grejerna i näsan  så länge med tanke på att jag har sjukt svårt att andas när jag ska sova, ja, ja man får ta en dag i sänder:(

Så jag har varit hemma från jobbet i två dagar nu eftersom det inte känns så jätteskoj att springa ut och in på toaletten och spotta blodklumpar, som jag fick göra det första dygnet, när kunder står och väntar.
Men imorgon är jag fit for fight igen och trots att jag har "grejerna" kvar i näsan så är jag redo att möta mina medmänniskor igen.

Idag var min kära far och mor och hälsade på sin stackars dotter. Mamsen gjorde stuvade makaroner och papsen stekte egenrullade köttbullar, jättesmaskens ( säger jag som inte har någon smak!)
De hade presenter till båda mig och katten med sig, dom är väl för gulliga!


 

Härliga köttbullar och stuvade makaroner





En presen till mig ( ljuslyktor)........





....en present tillkatten Allis ( två ihopsatta glada plastkorvar)



Visst är de för gulliga?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi HI! Skönt att du är på hugget igen!

2009-12-03 @ 15:12:54
Postat av: mor

Den anonyma kommenteraren var jag, ifall att du undrar!

2009-12-04 @ 14:29:51
Postat av: A-L

Jag förstod att det var du , puss

2009-12-05 @ 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0