Det var oplanerat.....



Idag var jag ner till vårdcentralen med "Den yngsta" för att vaccinera henne mot livmoderhalscancer. När vi var inne och tog själva sprutan så frågade jag sköterskan vilken vecka jag skulle få vaccinera mig mot svininfluensan, - det kan jag göra nu, sa hon, och så blev det. Så nu är jag också vaccinerad, jag vet inte om jag hade bestämt mig för det men nu är det gjort!

Annars så fortsätter det förbannade regnandet, och jag tycker att det är sååååå oinspererande, tänk om det bli en sån här jul!!! usch!!!
Idag har jag inget mer på schemat, jag kan göra vad jag vill en dag som denna!!!.
Jag tror att det kan bli lite bakning kanske?????
Vi får se! 







Kommentarer
Postat av: lillan

Hej

Jag har gjort peppatkakshus med Tessan idag

imorrn blir det lussebullar!

Hur är det me armen???

2009-12-08 @ 20:18:36
Postat av: A-L



Gud vad du är duktig!!. Det är, peppar, peppar, ganska bra med armen, lite öm kanske:)

2009-12-09 @ 11:15:13
Postat av: Mor

Dom där bullarna ser ut som mina, har du snott bilden av mej???

2009-12-09 @ 17:43:31
Postat av: A-L

Nej, det är inte din bild!

2009-12-10 @ 08:03:20
Postat av: lillan

Haha bilden e från recept.nu eller hur??

2009-12-10 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0