Äntligen vitt!!



Inte gör det nåt att man varje morgon måste trampa ut i morgonrock och nästan barfota för att sätta i motorvärmaren. Att man måste borsta av tung snö från bilen och att man måste skotta gångvägen, nej inte gör det nåt när träd och buskar lyser upp så vackert nu när julen snart är här, jag har verkligen fått den riktigt härliga julkänslan!.
Alla julklpper är inhandlade, bara en sån sak!! I år tänker jag inte trängas med en enda människa i köpcentrat i julveckan, jag ska bara sitta hemma och elda, mysa  och rulla köttbullar.

Nu slutar snart alla barn i skolan, helt sjukt vad fort det går. Den yngsta har bestämt sig för att sjunga solo i kyrkan på fredag!!????, ja hon upphör aldrig att förvåna!, - men varför??, du har ju aldrig vågat sjunga för oss här hemma ens!, frågade jag. - Det är bara för att få MVG mamma,  bara därför!
Min gud jag hoppas verkligen att hon får det nu när hon tvingar sig själv till detta!

Annars så går livet vidare, men inte riktigt som vanligt, i alla fall inte som det senaste ett år och åtta månaderna. Nej numer så har jag både smak och lukt efter operationen  jag gjorde för två veckor sedan, det kan inte beskrivas med ord hur fantastiskt det är, jag ser verkligen fram emot julens alla smaker och dofter!!!







Kommentarer
Postat av: lillan

Men hallå timer Anna-Lena en timer

på motorvärmarn!!!!!!

2009-12-16 @ 10:01:38
Postat av: A-L

Vadå timer?En sån har väl inte jag heller!

2009-12-16 @ 21:06:57
Postat av: lillan

Nähe och din snälla man har inte fixat

nån heller?? Jag får både ny timer å sladd

varje år för jag kör iväg med sladden i och

då går ju allt sönder men jag brukar ha en

lapp på ratten menmen det funkar ju inte jämt!!

2009-12-16 @ 21:53:58
Postat av: Mor

Haha, självklart timer!!!!!! det HAAR man ju bara på vintern!

2009-12-18 @ 14:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0