Vardagen rullar på.......


.....fastän det är  söndag, och det är sååå skönt. Idag är det som vanligt dansträning för Den yngsta i Falun, och vi åker med och promenerar medans hon dansar.
Nu börjar ju så smått min uppladdning för Vasaloppet 2011!
Lite promenader och cykling, och i julklapp köper jag mig ett par bra längdskidor och sen blir det till att nöta i skidspåret i vinter, känns peppande faktiskt! .Hoppas på en snörik och lagom kall vinter, om jag får önska mig även det i julklapp så blir det : 1 meter snö januari-mars, 5 grader kallt och sol på dagarna, och 10 grader på natten, ja tack God Jul på mig!


Lite mindre av de varorna framöver blir de nog:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0