Tisdagsfika

...är det som gäller idag,, eftersom fd jobbisen jobbar idag så blev det framflyttat till eftermiddagen, men inte gör det nåt då kanske solen har orkat flytta på alla moln också.

Igår strosade jag mest omkring på gatorna i Falun i det vackra vädret, åt och fikade i solen, mmm det var mysigt tillsammans med Den yngsta med kompis.
Idag är det sista dagen på  min ledighetsperiod, men jag jobbar bara ons- torsd eftersom jag har bytt bort helgen  för att åka på kräftfiske/ kräftskiva i Sigtuna fre-sönd, och det ser ju faktiskt ut som att vi skulle kunna få fint väder då också!!

Idag har Den äldsta tagit "lillsemester"  och åkt till huvudstaden med sällskap för att turista på Skansen, så ikväll får vi hålla utkik efter fyra spektakulära huvudbonader på rad i allsång på Skansen!




...om alla fyra hade något sånt här på huvudet kom de nog med i Tv, eller hur????















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0