Oj, Oj, Oj!!!!!!!!


En av min trogna läsare börjar bli LITE hotfull i sina kommantarer, ...SKRIV NÅT DÅÅÅÅ!!!!!!!!, jag känner att jag måste skriva ett nytt inlägg!!!, NU!!!!!

Sen sist har det hänt en hel del faktiskt. I fredags bar det av till huvudstaden för att möta upp släkten och tillsammans med de ta sig ut på havet och till Helsinki!.
Två dygn med trevligt sällskap, musik, god mat och gratulationer, ja anledningen till att vi skulle umgås allihop just den här helgen var ju naturligtvis Mannens nalkande 50-årsdag!!. Och eftersom han fullkomligt älskar kryssningskonceptet, så var det självklart att det var precis så han ville ha det!, och det blev såååå lyckat!!!Tack alla än en gång för en supermysig helg!!!

Födelseddagen ( igår!) firades i en lugnare miljö med familjen ( + en överaskande bror och svägerska, som åkte från Stockholm för att sitta vid vårt bokade bord när vi anlände!:)), med fantastisk mat på Jöns Anders gården i Rättvik!!, jag rekomenderar det verkligen!! Urmysigt!!
Ja, så nu är den födelsedagen avklarad och färdig, han börjar redan se lite trött och sliten ut, lite stelare har han nog också blivit, men, det kan ju även vara tillfälliga sviter efter just helgens bravader, jag får verkligen hoppas det!!!

Ja, nu är det i alla fall vanlig vardag igen och det känns riktigt skönt, skolan är igång, jobbet flyter på och turisterna har lämnat oss får den här gången, och jag saknar de inte alls när jag ska parkera och handla!!







Födelsedagssbarnet med barnbarn i poolen

Kommentarer
Postat av: Mor

ja,visst var det en trevlig helg! Mycket välorganiserat med tröjor till alla och välkomstdrinken redan i terminalen, finurligt gömd. Tack än en gång.

puss.

2009-08-26 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0