Idag lämnar hon landet!......eller...länet!


....men det känns lite som om hon faktiskt lämnar landet, Den äldsta åker tillbaka till studieorten, trettio mil bort.
Igår hade vi en liten "ses snart igen" middag på Grekisk restaurang, jättegott och mysigt, och i eftermiddag glider hon iväg upp i landet, ja det är bara en  månad till vi ses igen!
 Annars lunkar vardagen vidare, slutar tidigt imorgon och då åker vi till Mannens lillebrors sommarställe i Eskilstuna och hälsar på, ska bli skoj att se hur de har det där.
 Sen är man ledig till onsdag, och från tisdag sätter höstträningen igång, med raska promenader med grannen, cykling på innecykeln och gympass, känns skönt att ta tag i faktiskt, ärligt!......................





                                                                                 



Kommentarer
Postat av: lillan

Kanske fika på måndag? eftersom din

träning börjar på tisdag får du väl

ta en sista bulle på Fricks. För min dél

spelar det ingen roll om jag äter bullar eller

inte jag blir ändå bara större jag fattar

inte hur det kunde bli så här ;)

2009-08-27 @ 10:22:28
Postat av: mor

Nu när det blir sån hårdträning kan du stoppa i dej hur mycket bakelser eller bullar du vill. Så du får inte svika lillan. jag kan läsa mellan raderna att tisdagarna är väldigt viktiga både för henne och dig.

2009-08-28 @ 11:10:32
Postat av: A-L

Lillan: Nej du har ju redan ätit för många bullar!, och fler har du i ugnen!!:=)

Mor: Ja tisdagsfikat är en viktig del i vardagen, men jag får ju inte glömma bort träningen till 2011 års vaslopp!!

2009-08-29 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0