Helgen är över .........


.....och nu väntar två dagars ledighet. Det känns som att jag behöver det faktiskt.

Imorgon ska det fixas lite till nästa helg, då Mannen fyller jämt och vi ska ut med  släkten på havet. Det mesta är naturligtvis gjort, men det ska väl finslipas lite och så ska jag väl köpa något nytt att sätta på mig (..och Mannen!).

Den yngsta har kommit hem från ett lyckat dansläger,och Den äldsta har det kanon på Kreta, 30 grader varmt och soligt.
Det är bara mig som det är lite synd om just nu , som måste "dras" med en så "gammal gubbe", men men , man får försöka gjöra det bästa av situationen, han kommer ju fortfarande ihåg vad jag heter, han äter fortfarande själv och han pallrar sig iväg på toaletten när det trycker på alldeles på egenhand, så man får vara glad för det lilla :=))


Kommentarer
Postat av: Mor

Hahaha! Ja, ta vara på de stunder ni har. Man vet aldrig hur länge han vet att du är hans "Fru" Visst är det lite otäckt när folk blir så gamla, eller hur?

2009-08-17 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0