De är ju aldrig hemma........


I måndags morse så skickade jag iväg Den yngsta till huvudstaden för en vistelse där med "tjejgänget". Igår hämtade jag hem henne vid tåget , och  väl hemkommen vinkade jag av Den äldsta som ger sig iväg till Kreta idag ( gode gud, måtte det gå bra med alla dessa greker! ).
Om en och en halv timme blir Den yngsta återigen upphämtad för att bege sig till Rättvik( i och för sig inte sååå långt!) på dansläger till lördag kväll.

Herregud, ska de aldrig vara hemma med mig....????





Saknade......

Kommentarer
Postat av: Mor

Halledodane då! Dina barn börjar få ett eget liv!

Det körde ihop sig lite, allt på samma gång. Men du har väl annat att tänka på till nästa helg. Talet tex.

Puss.

2009-08-13 @ 20:54:52
Postat av: Anonym

Vill du att jag ska fa angest, mammi! DEt far jag ju! <3

2009-08-16 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0