Onsdag......

...är det idag, och påsken närmar sig. För familjen blir det en lugn och skön påsk.
Jag slutar 14.30 på långfredagen och sen är jag ledig till onsdag.
På skärtorsdag kommer Den äldsta hem igen, det känns mysigt, och på långfredagen har vi lite påskbord och påskäggsletning här hemma för de yngsta barnen i släkten, sen på påskafton åker vi ner till mor och far och äter med den adra sidan släkten. Men de andra dagarna tillbringar vi här hemma i solstolarna, för det ska ju tydligen bli en solig påskhelg.

Annars var det som vanligt fika med fd jobbisar igår eftersom det var tisdag, och vi satt ute i två timmar i solen och det var sååå vårigt och mysigt, nästa gång blir det nog en öl i solen istället för kaffe.
Nej, jobbet kallar!






Kommentarer
Postat av: micke rokka

Åh vad jag saknade er i tisdags...men jag hade ju tyvärr fullt upp...våren har ju kommit sakta men säkert och vårkänslorna lika så :-)

2009-04-10 @ 01:05:07
Postat av: lillan

Vi saknade dej också, hoppas att du kan nu

på tisdag ;)

2009-04-10 @ 16:16:30
Postat av: A-L

Ja det gjorde vi...saknade dig alltså.....

2009-04-10 @ 17:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0