Måndagsfika ?????????

Ja jag vet att det är fel dag, men vi fick ändra det den här veckan. Så idag blir det måndagsfika med fd jobbisar, ska bli trevligt!

Annars är jag ju ledig idag och har lite att pyssla med, Den yngsta har avslutning på dansen och det ska inhandlas lite "sista minuten" grejer till det, sen ska jag köpa några blomkvastar till de ledare som gör sin sista kväll ikväll, och sen ska jag köa en timme innan de släpper in (  låter kanske lite väl ambitiöst, men det måste man om man vill ha bra platser) däremellan ska jag laga mat så att Den yngsta och kompis får lite i sig innan hon ska ge sig av till "repet".
Men imorgon!...då ska jag bara slöa!....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0