Idag fick jag faktiskt vårkänslor.....

...eller ja, jag hade såna där härliga lukt och värmekänslor som man kan ha när man går hem sent en ljummen sommarkväll, så där när man både andas och är sommar!
Nu var det inte lika varmt som det är då,  klockan var ju i alla fall nästan 19.30 och det är ju faktisjt bara i början av april, men samma känsla infann sig, och det kändes härligt och det spratt faktiskt till i kärringen:) ja, vårkänslor kallas det ju.

Idag har jag stängt butiken själv för första gången, och jag ber till gud att jag inte har glömt nåt larm eller lås någonstans( för det är några stycken vill jag lova), men det lär jag väl bli varse imorgon när jag kommer dit i så fall .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0