Helgen är över, och imorgon är det måndag igen

Och det har faktiskt varit skoj att jobb även om det har varit helg. Eftersom jag numer slutar så tidigt när jag jobbar helg så var klockan bara halv fem när jag kom hem igår, och enligt solen så var den ju till och med bara halv fyra!, så jag hann faktiskt med att sitta i solen i två timmar, supermysigt!!
Ja påsken nalkas och när den är förbi så går det ju hur fort som helst till skolavslutningen, jag vet att när jag jobbade på skolan så sa lärarna alltid att : - Det man inte har gjort före påsk , är det ingen idè att sätta igång med, för då är terminen i princip slut. Känns skönt tycker jag.
Ja och sen efter skolavslutningen är det midsommar och då vänder det ju och går mot mörkare tider igen ,och då är det snart kräftskiva och sen så är det...... eller vänta förresten... ska det gå så fort? är det bra eller?, nej, vi suger på den här fina och mysiga våren nu :) 

Kommentarer
Postat av: Mor

Inte måndag väl? I morgon är det Onsdag!!

När är sista dagen du jobbar före påsk?

Vi ses på påskafton,Trevligt! Tid kommer senare.

2009-04-07 @ 20:00:46
Postat av: lillan

Jag VET att du har sovmorgon så det är dax att skriva lite nu VAVAVAVAVA

2009-04-08 @ 08:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0