Fönsterputsardag

...var det igår. jag putsade fönster mellan 9.00- 12.30, åt lunch och  tog en soltimme, sen krattade jag på eftermiddagen.
Så idag tänkte jag att jag bara skulle ligga i solen, ....Men var är solen idag då????. Det är ju bara nåt disigt halvkalltoch småblåsigt slags väder idag, typiskt, tänk om jag bara hade gjort precis tvärtom, solat igår när det var kanonväder, då hade jag kunnat putsat fönster idag!, ja, ja det blir sällan som man vill!. Det ska tydligen bli bättre väder i morgon igen och jag är ju ledig då också så jag får väl sola då.

Denna morgon har jag bara hunnit med frukosten än, men nu när det inte blev superväder idag så ska jag nog putsa hela glaspartiet ute på altanen tror jag, vi får se, det tar en jäkla tid för det är så mycket fönster, men det är skönt att ha det gjort.









Nyputsade köks-och toalettfönster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0